piątek, 8 marca 2013

Let's get it started






Długo zastanawiałam się nad tym, jak chcę aby wyglądał mój pierwszy wpis. Przeglądałam ciuchy w szafie zestawiając a to koszulę ze spódnicą a to ze spodniami, jaki kolor lakieru do paznokci wybrać, itd... Ojej! Tylko się przy tym zmęczyłam a nic kreatywnego nie powstało! Chyba za bardzo chciałam aby wyszło "fajnie". Usiadłam i zastanowiłam się po co ja to w ogóle robię?! Przecież tu nie chodzi o to aby się przebrać, a tak na prawdę to w cale nie odzwierciedla mojego stylu. Dlatego ubrałam się tak jak lubię, paznokcie pomalowałam ulubionym lakierem i wyszło tak jak chciałam ;-)









pics Klaudia

Mam nadzieję, że z czasem będzie szło mi lepiej. 
Buziaki 
Alice ;*

Zara jacket/ River Island jeans/ second hand top/ Stradivarius boots/ Mohito bag, necklaces



9 komentarzy:

  1. Nic na siłę... Podejdź do tego jak do przygody a stanie się o wiele przyjemniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Taki mam też zamiar...

      Usuń
    2. Nice pics :)
      Such a great post !

      Have a nice day


      Http://Fashioneiric.blogspot.com

      Coline ♡

      Usuń
  2. torba i buty śliczne!;))

    pozdrawiam:*
    i zapraszam do nas;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very cute shirt! Thanks for stopping by my blog :)

    Best,

    Tamara B.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz ;-)