poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Kosmetycznie

Cześć!
Ostatnio sporo promocji w drogeriach kosmetycznych, co bardzo wszystkie lubimy :) Sama oczywiście się skusiłam, bo -49% w Rossmannie to na prawdę super promo. Można wypróbować nowe rzeczy nie przepłacając. 

Kupiłam podkład Bourjois 123 Perfect, kolor N51 Light Vanilla
Producent sporo obiecuje - trzy kryjące pigmenty, nawilżenie, że utrzymuje się do 16 godzin. Cóż mogę powiedzieć. Ma bardzo fajną konsystencję, nie jest zbyt "ciężki", dobrze się rozprowadza na twarzy. Co do krycia - ja mam dość problematyczną cerę ale muszę przyznać, że nawet fajnie to wszystko kryje i twarz jest po nim o wiele gładsza. A z tym utrzymaniem do 16 godzin to trochę ich poniosło, bo choć ja zawsze daję jeszcze puder na twarz, żeby ten makijaż długo się trzymał to w tym przypadku nawet to nie pomogło. Twarz po pewnym czasie zaczyna się świecić a puder schodzi z twarzy. Wielki plus ode mnie za SPF 10.


Kolejna rzecz to sypki puder, również z Bourjois, Loose Powder, kolor 02 Rosy.
Bardzo fajny, drobno zmielony puder, po nałożeniu skóra jest bardzo delikatna, po nałożeniu nie rzuca się w oczy, robi po prostu to do czego jest przeznaczony czyli nie ma świecenia się skóry.



I ostatnia rzecz czyli korektor w sztyfcie firmy Manhatan. Szczerze mówiąc nic specjalnego, jakiegoś mega krycia nie zauważyłam ale pod podkład nadaje się idealnie.


Chciałam Wam jeszcze pokazać coś, co mnie bardzo zaskoczyło po wypróbowaniu czyli maseczki i peelingi Perfecta. Nawet nie wiecie jak wielkie było moje zdziwienie, że maseczka czy peeling, który kosztuje niecałe 2 zł może tak dobrze działać. Największe wrażenie zrobił na mnie peeling enzymatyczny, który nakładamy na całą noc na twarz. Skóra jest bardzo gładka, krem się potem świetnie wchłania - jak dla mnie to jest coś co na prawdę warto kupić. Szczerze polecam.



Od dzisiaj -49% w Rossmanie na kosmetyki do oczu czyli tusze, cienie, kredki, eyelinery. Ja na pewno kupię moją ukochaną mascarę Max Factor 2000 Calorie, którą Wam jak najbardziej polecam.
Udanych zakupów! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz ;-)